CodeWeek - dzień czwarty i piąty:)
- Szczegóły
- Małgorzata Stróżyńska
Monika Słomianna, Beata Majchrzak
Kolejne dwa dni to wprowadzanie elementów kodowania na lekcjach z poszczególnych przedmiotów, np. rozkodowanie tematu lekcji korzystając z klawiatury komórki.
Najmłodsi tego dnia też poznali elementy kodowania. Ich zadaniem było rozkodować obrazek, który ukryty był na kratownicy. Uczniowie z klasy IV i V też otrzymali kratownicę, w której kolumny oznaczone były literami, a wiersze liczbami – zadanie polegało na rozkodowaniu obrazka mając oznaczenia zapisane odpowiednio literami i liczbami oraz kolorami. Zadaniem najstarszych tego dnia było rozkodować obrazek znajdujący się na kratownicy za pomocą rysowania odcinków. Przy tych zabawach uczniowie ćwiczyli wyobraźnię, orientację przestrzenną oraz ćwiczyli percepcję wzrokową i pamięć słuchową.
Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie i chęć uczestnictwa w zabawach.